


Frequently asked questions
Możesz zabezpieczyć stały tygodniowy przedział czasowy, jeśli jest dostępny. Pobieramy opłaty co miesiąc, więc płacisz tylko za lekcje, o które prosisz. Prosimy o powiadomienie nas o wszelkich przyszłych nieobecnościach do 28. dnia każdego miesiąca za pośrednictwem portalu studenckiego.
Karnety muszą być używane za pośrednictwem Portalu Klienta i konta studenckiego. Wykonaj następujące kroki:
Zaloguj się na swoje konto.
Przejdź do sekcji Konto .
Przewiń w dół do sekcji Karnety .
Kliknij na Karnety , a następnie wybierz Aktywne .
Wybierz Punch Pass , którego chcesz użyć.
Wybierz preferowany dzień i przedział czasowy.
Kliknij „Zatwierdź” , aby potwierdzić rezerwację.
Jeśli nie widzisz dostępnych zajęć lub potrzebujesz pomocy, skontaktuj się z nami, a my przeprowadzimy Cię przez cały proces.
Rodzice nie mogą zarezerwować pojedynczej lekcji, muszą kupić to, co iclaspro nazywa punch pass, punch passy są kupowane w Proshop. Następnie po zakupie muszą przejść do konta ucznia i na tej stronie na dole zobaczą „Passes”, tutaj mogą użyć punch pass do pojedynczej rezerwacji.
Pojedyncze lekcje są dostępne w ProShop w Portalu Klienta. Poszukaj sekcji Punch Passes i wybierz opcję, która odpowiada Twoim potrzebom (np. 1, 4 lub 5 lekcji). Po zakupie, karnety pojawią się na Twoim koncie jako tokeny.
Zwroty są dostępne tylko na polskie konta bankowe i podlegają indywidualnej ocenie. Zwroty na karty kredytowe mogą wiązać się z opłatą za przelew.
Jeśli instruktor musi odwołać lekcję, powiadomimy Cię o tym najszybciej, jak to możliwe i zaproponujemy zmianę terminu lub zaliczenie jej na poczet przyszłych lekcji.
W cenę wszystkich zajęć wliczony jest wstęp do Wodnego Parku.
Aby uzyskać szczegółowe informacje na temat naszych opłat, odwiedź stronę:
